Нина Добрев се чувства горда, че е българка




Нина Добрев се чувства горда, че е българка

Ослепителната канадска актриса с български корени не крие гордостта си, че е българка

Нина Добрев разказа пред „Стори“, как се е стигнало до там, че в един от епизодите на нашумелия сериал „Дневниците на вампира“, тя проговаря на родния си език – българския.
„Един ден на снимачната площадка, както си говорих с майка ми на български, сценаристите се заслушаха и много харесаха българския език. На момента им хрумна да използват способностите ми да говоря чужд език, за да стане героинята ми още по-загадъчна“, разкрива Добрев.
Красавицата сподели, че адски много се кефи на българските медии, които я заливат с похвали и добри думи, което кара Нина още повече да се гордее с родината си. „Подкрепата, с която ме дарява България, означава много за мен. А прекрасните неща, които се пишат за мен, много ме радват“, каза още набиращата ве по-голяма популярност у нас и в Сащ актриса.
Въпреки че Добрев се радва на положителните оценки от страна на българските медии, като една истинска звезда, тя не пожела да разкрие нещичко за личния си живот и се измъкна с фразата: „Нямам време за гаджета“. Мъжът на мечтите й обаче е нещо средно между героите от сериала, които се борят за сърцето й.

Източник kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар