Вергов: Не ме канят за участия, бил съм изхабен




Звездата от „Стъклен дом“  останал  без  работа заради голямата си известност

Вергов: Не ме канят за участия, бил съм изхабен
Оказа се, че славата наистина е тежко бреме.  Особено за българските звезди. Въпреки успеха си в „Мисия Лондон“ и великолепното  представяне като злодей в първия сезон на „Стъклен  дом“, актьорът Юлиян Вергов за дълго изчезна от родния екран. 
И докато из медийното пространство се ширеха всевъзможни слухове, че е изгонен  от  сериала, че ще влиза в нова тв лента на Нова, се оказа, че актьорът просто е зарязал  временно киното, за да се изяви на театрална сцена.
Но това изглежда не е единствената причина да не го виждаме толкова време на екран.  Героят му Николай  Жеков ще се появи неочаквано, превръщайки се от бивш затворник в новия собственик на луксозния мол, ясно показвайки, че именно той ще диктува развитието на действието от тук  нататък.
В живота обаче Юлиян се оказал в далеч не толкова изгодна позиция.  Вместо да се отворят всички врати пред него и той да бъде залят от покани и предложения за участие в различни продукции, актьорът е на път да остане съвсем без  работа, ако не се брои участието му в  “Стъклен  дом“ и участието, което е  успял да си уреди в две театрални постановки.  В интервю пред  Blife  актьорът споделил: „С участието ми в „Мисия Лондон“ и в „Стъклен дом“ вече не ме търсят за филми. Режисьорите смятат, че моят образ в момента е изхабен, и нямам покани за други участия“.  И добавил, че все пак успява да върже двата края с участия в чужди продукции.

Източник kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар