Картината привлича любопитни чрез жива реклама, смятат разпространителите. Това означава, че новите зрители чуват от приятели интересни неща за “Тилт” и решават да го гледат, без да са “обработени” от рекламната кампания за него. Рекламата “от ухо на ухо” се оказва твърде ефикасна. За десетте си дни живот на екрана филмът има касови приходи в размер на 360 000 лева.
Филмът за търсенията и проблемите на днешните тийнейджъри тръгна със заявката за касова творба още при старта на снимките. В един от първите дни след пускането му отчетените зрители бяха 12 300, което си е своеборазно национално постижение. За героите на младите актьори Радина Кърджилова и Явор Бахаров се говори в най-различни аспекти, но целевата група зрители в никакъв случай не остава равнодушна към тематиката.Малко вероятно е все пак творбата да повтори успеха на “Мисия Лондон”, който отчете рекордните над 380 000 зрители за контролния период. Авторският екип разчита да събере 100 000 и ще отчете това като успех. Всяко интервю със създателите на „Тилт“ всъщност афишира убеждението им, че над касовия успех все пак стоят посланията на творците.
Източник kliuki.bg
0 коментара:
Публикуване на коментар