Лияна: Съдбата ме наказва чрез дъщеря ми



Заради съмненията си, че съдбата я наказва, кръстила Дениз в църква, без съгласието на Махмуд

Заради съмненията си, че съдбата я наказва, кръстила Дениз в църква, без съгласието на Махмуд
„Съдбата ме наказва заради любовните ми грехове чрез Дениз. Заради моите грешки днес страда детето ми”, убедена е фолк певицата Лияна. Тя разказва пред „Шок” как на няколко пъти за малко да загуби дъщеря си и обвинява себе си за това. Според нея заради изневярата й с Благой Георгиев днес плаща детето й.
Дениз плащала за греховете на майка си
Малката Дениз била на косъм от удавяне. Детето било на басейн с майка си, но между детския и басейна за възрастни нямало ограничение. Докато Лияна плувала, забелязала, че дъщеричката й я няма. Попитала баща й, но никой не знаел къде е.
Оказало се, че в продължение на една минута детето е било под водата, в дълбоката част на басейна. Майката я видяла и успяла навреме да доплува до нея и да я спаси.
Преди време пък малката Дениз се задавила при повръщане. Момиченцето не можело да диша, а майката била сама. В близост имало поликлиника, където спешните мерки на лекарите спасили детето.
Дъщеричката на Лияна и Махмуд страда от рефлуксна болест, а преди няколко години й откриват малко туморно образувание и я оперират.
Певицата не може да опише ужаса, който е изпитала покрай дъщеря си. Заради съмненията си, че съдбата я наказва, кръстила Дениз в църква, без съгласието на Махмуд.

Източник kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар