Галена не иска сватбата й да е като тази на Уилям и Кейт




Любимият й Галин излязъл от работа, за да гледа венчавката на принца

Галена не иска сватбата й да е като тази на Уилям и Кейт

Галена казва пред „Нов фолк“, че съвсем за малко гледала сватбата, тъй като не й било кой знае каква тръпка и вълнение. Но за сметка на това Галин се освободил от работа, за да се върне вкъщи и да я гледа.
„Не съм го питала какви са му впечатленията, но не мисля, че трябва да се обръща чак толкова голямо внимание – по света се случват толкова други неща, хората страдат“, споделя фолк дивата.
„Ето, на земетресенията в Япония например въобще не се обърна толкова внимание, колкото на тази сватба“, добавя тя.
Галена твърди, че на самите англичани вече им е втръснало от новините за венчавката на Уилям и Кейт. Изпълнителката на хита „Тихо ми пази“ обаче не крие, че се е впечатлила от усмивката на принцесата. „Много ми хареса Йет, много хубаво момиче е. Пожелавам им да се обичат много! В никакъв случай не искам моята сватба да е такава, момичето е треперело през цялото време. А аз искам на моята да ми е забавно, да ми е хубаво, да познавам хората, а не да позирам“, завършва Галена

Източник kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар