Криско: Физически съм свободен, съзнанието ми е заето



Два месеца след раздялата си с плеймейтката Ася Капчикова, рап сензацията Криско вече има нова тръпка. 

Два месеца след раздялата си с плеймейтката Ася Капчикова, рап сензацията Криско вече има нова тръпка.

"Физически съм свободен, но съзнанието ми е заето“, каза с усмивка певецът пред bTV и намекна, че може да е срещнал голямата любов.


„С Ася се разделихме абсолютно цивилизовано, като големи хора. Погледнахме в бъдещето и преценихме, че не може да продължим дълго.Аз имам други приоритети, може би просто търся нещо друго“, разказа още той за отношенията си с бившата си половинка.

Хитмейкърът, чието име по паспорт е Кристиан Талев, тъкмо отвори и нова музикална компания - Adamand Records. Той не иска да продуцира „претоплени манджи“, а само нови лица, чиито път към славата да изкове.

Първият млад талант е налице и ще изненада публиката с дебютен дует на 6 октомври. След няколко дни излиза и новото парче на Криско - „Още един танц“, видеото към което е заснето в Дубай.



Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар