Вижте снимки на Кейти Пери за февруарския брой на GQ



Пищните форми на певицата са естествени

Кейти Пери с прекрасни снимки за февруарския брой на GQ
Кейти Пери
Поп сензацията Кейти Пери краси корицата на февруарския брой на мъжкото списание GQ, САЩ.

29-годишната певица показва своите секси извивки в разголени облекла на Isabel Marant, H&M, Giuseppe Zanotti и Saint Laurent.


В интервюто за изданието приятелката на музиканта Джон Майър споделя как в пубертета се е молела гърдите ѝ да пораснат големи и Бог очевидно е чул молитвите ѝ. Тя споделя и какво мисли за пластичната хирургия, пишат dnes.bg .

Ето и няколко акцента от интервюто с мис Пери:

За песента ѝ "Unconditionally" (в превод "Безусловно"):

"Мислех си за безусловната любов и тогава се сетих, че гейшите са олицетворявали точно този вид любов. Затова ги включих в клипа към песента и се получи много красив спектакъл. Може би просто в този момент се намирам на такова място в живота си. Имам толкова много любов в себе си и намирам красота в нея."

Поп сензацията Кейти Пери краси корицата на февруарския брой на мъжкото списание GQ, САЩ.
Кейти Пери
За тялото си:

"Спомням си, че когато бях на около 11 години, че често ми се случваше да лежа в леглото си вечер да гледам надолу към краката си и да се моля на Бог да ми даде толкова големи гърди, че да не мога да си виждам стъпалата. Бог отговори на молитвите ми. Никога не съм се подлагала на пластична хирургия. Всичко по мен е естествено. Така че аз наистина съм продукт на природата."

За концерта си, преди да стане известна:

"Ходех на пазара на фермерите в Санта Барбара и изнасях програма с моята китара, а в замяна ми плащаха в няколко бройки авокадо, плик с фъстъци или нещо подобно. Хонорарът ми беше около 15 долара. Това бяха много пари за мен."

29-годишната певица показва своите секси извивки в разголени облекла
Кейти Пери
За своите вярвания:

"Аз виждам всичко през духовния си обектив. Вярвам много и в астрологията. Вярвам и в извънземни. Гледам нагоре към звездите и си представям какви ли форми на живот има там."

За това кога е изгубила девствеността си:

"Бях на 16 години, а това се случи на предната седалка на Volvo седан с тогавашното ми гадже. Направихме го, докато слушахме албума "Grace" на Джеф Бъкли."



0 коментара:

Публикуване на коментар