Алисия: Не съм правила магия на Валери, още го обичам!



Алисия: Не съм правила магия на Валери, още го обичам!
Фолк певицата Алисия се разярила много, когато прочела за себе си, че правила черна магия за неуспехи на бившия си възлюбен Валери Божинов.




Според нейни приятелки, които станали неволни свидетелки на свирепите изблици, тя първо се заканила, че ще издере очите на клюкарите, но скоро след това омекнала и обърнала всичко на шега.

''Тия са откачени! Откъде им хрумва в кратуните да пишат, че съм правила магия на Валери? Ами той е баща на детето ми, ако нещо стане с него откъде ще получавам пари? А и аз все още малко го обичам'' – признала Алисия.

В следващия момент обаче тя естествено отсякла, че подлите сплетни са измислени от опонентката й Николета Лозанова, на която не било достатъчно да се кипри с короната на законна съпруга на футболиста. Според Алисия, Николета си съчинила тези истории, за да оправдае слабата игра на Божинов в последно време, пише skandalno.net.

Припомняме, че преди известно време, в интернет се появиха писания, според които Алисия омагьосала Валери, за да го примами към себе си, тъй като Ники Михайлов повече не я искал. След изказването на певицата обаче стана повече от ясно, че това са чисти измишльотини, на които не може да се вярва.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар