Мария: Един живот не стига за любовта ми с Християн



Мария даде откровено интервю за сп. „Love Style“, в което сподели нещо повече за любовта и кариерата.


Относно наградите на сп. „Нов Фолк“, певицата казва: „Ако отидеш в дискотека, където не можеш да манипулираш хората, там въртят всичките ми песни. Във фирма Пайнер аз съм изпълнителката с най-висок хонорар и съм единствената, която поема участия на този хонорар, където прецени за добре.“

Относно половинката в живота й Християн Гущеров, тя разкрива: „Не си правя планове да оставам без него. Това, че той е млад, красив, висок, рус, синеок и може да не ме ограничава, е негово предимство.“

„Първата ни целувка беше в колата. Така се вълнувах, че после цял ден не можах да заспя“, допълва още Мария.

„Ако мога да си пожелая втори живот да го обичам, ето това искам“, категорична е изпълнителката.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар