Ники Михайлов: Преди бях леке



Ники Михайлов: Преди бях леке
Пред камерата на btv футболистът Ники Михайлов разказва за годините, в които не е гледал сериозно на живота, а единственото, което го е вълнувало са били парите, жените и колите.


Той с усмивка призна, че освен коли, пари и мацки не го вълнувало нищо друго. Получавал много пари в „Левски“, когато бил на 17-18, което тотално му завъртяло главата и го накарало да се самозабрави.

Един от повратните му моменти бил прочутия автогол, който си вкара. Той бил едно от нещата, които го накарали да се замисли какви ги върши и какво иска да постигне всъщност.

„Преди бях леке, на 17-18 години в „Левски“ взимах доста пари. Дискотеки, момичета, коли, дрехи, всичко, което дразни хората, защото все още не бях постигнал нищо. Голяма роля за промяната изигра това, че отидох и заживях сам. Първо бях в Ливърпул, в клуб с много пари, гъзари. Аз тотално пощурял, Ливърпул на 19 години, не знаех къде се намирам – маркови дрехи, коли, часовници, изтрещяла работа.“, разказа Ники в предаването „Тази събота“ по btv.

„Ние ти плащаме, или ти прекратяваме договора и заминаваш, откъдето си дошъл, или си сядаш на гъза и започваш да тренираш“, разказва Ники за пробива си в „Твенте“.

Ники заяви, че много иска да се ожени и да си има семейство. И преди е казвал, че иска поне три деца, пише Blife.bg

Младежът заяви, че първо ще почака да види какво ще стане с кариерата му, иска да се установи някъде за постоянно, да си има къща, а чак после ще мисли за женитба.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар