Мария Игнатова: Не си създавам илюзии за бъдещето



Мария Игнатова: Не си създавам илюзии за бъдещето
Водещата Мария Игнатова сподели в предаването "Тази събота", че се е оставила животът да я води и не прави никакви планове за бъдещето.



Половинката на Рачков, разказа, че всичко, което е преживяла в професионален и в личен план я е научило да не си създава илюзии за бъдещето.

"При мен няма планове, дори и в личния живот. Престанах отдавна да си правя планове, защото осъзнах, че животът се случва покрай нас. Важно е да знаеш кога птиченцето ще ти кацне на рамото. Трябва да знаеш кога имаш шанс, за да го хванеш"

Блондинката спомена за пореден път, че когато е била малка не е била от амбициозните деца, които си мечтаят за някаква конкретна професия, в която да се реализират, пише Blife.bg

"Спомням си, че исках да съм момче. Мъжете имат предимство. Все пак, живеем в мъжки свят, няма какво да се лъжем"
За нея най-трудният момент е раждането на сина й Виктор.

"Най-трудно ми беше когато се роди малкият. Той се роди в осмия месец с всички възможни усложнения, и за него, и за мен. Това беше един кошмарен месец за всички, дори не си спомням всичко. Но сега всичко е наред. Виктор е прекрасен, сладък, умен, много го обичам. Но какво да каже една майка за сина си"

Мария споделя, че вече много по-лесно преживява драматичните емоции.

"Дори когато ми се случва нещо тежко, чак когато мине говоря за него. Сякаш като не го споменавам, все едно не го изживявам толкова страшно. Правя в последствие равносметките, но може би греша"

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар