Асен Блатечки: Щях да ставам жиголо!



Асен Блатечки
Асен Блатечки не крие, че преди години имал оферта да стане... жиголо. "Предлагали са ми да стана жиголо. Един мой софийски приятел тогава се занимаваше със сутеньорство. Аз веднага го пратих на майната му", казва откровено актьорът.




Блатечки не крие факта, че се е познавал и с мутри, но с течение на времето пътищата им се разделили. "С доста от тях се познавам, защото израснахме заедно. Голяма част от тях са от спорта, примерно. Но аз лично никога през живота си не съм забъркван в някакви такива неща. Някои от най-големите мутри са ми били изключителни приятели, но като сме били деца, след това - не", казва Асен, цитира lifestyle.bg.

"Живътът ни тръгна в различни посоки. Едни са мъртви, други в затвора, трети оцеляха", споделя още Блатечки.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар