Чарлийз Терон: Славата ме побърква



Чарлийз Терон
Чарлийз Терон разказва пред британското издание на сп.ОK, че да си известен означава да си част от шоу на ужасите.




Актрисата, която беше номинирана за Оскар разказва, че това внимание, което получава от папараците, и изобщо медиите, е повече отколкото някога си е представяла.

"Славата започна да се превръща в шоу на ужасите. Направо ме побърква. Има места, на които просто не можеш да отидеш. Аз съм ок с това, но това са неща, които не можеш да избягваш, като например да се прибереш у дома. Това вече не е свято място", споделя възмущението си Чарлийз.

Актрисата, родом от Южна Африка се опитва да бъде реалист.

"Не трябва да взимаш индустрията много на сериозно. Искаме да вярваме, че ракът ще бъде излекуван, но всъщност не вярваме достатъчно".

Вниманието към Терон в момента отново е засилено тъй като преди няколко седмици тя осинови момченце, на име Джаксън.

"Невероятно е. Всеки ден има нещо ново. Исках много да бъда майка,затова съм изключително щастлива, че всичко е наред. Той се справя страхотно

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар