Колата на Кателина Гатева бе взривена



Колата на Кателина Гатева бе взривена
Взривиха колата на „Мис Естествен бюст 2009” Кателина Гатева в нощта на 17 март, разкри самата тя.

„Най-брутално ми я взривиха. Екшънът стана след 1 ч. миналата нощ”, проплака брюнетката пред „Монитор”.

Взривното устройство е било заложено под личния автомобил на Гатева – „Нисан Микра”.


Колата е била паркирана пред блока в столичния квартал „Люлин”, в който живее миската. Броени минути след 1 часа съседите били събудени от мощен взрив.

Вследствие на ударната вълна са засегнати и други коли, които са били в близост до нейната. Веднага на мястото на инцидента пристигнали служители на пожарната и полицията. В момента се извършва разследване по случая.

„Съмнявам се в хора, но директно никого не мога да посоча и да кажа, че той е виновен. Подадох жалба в полицията. Засега и те не знаят кой може да е направил това. Никога не съм получавала заплахи, нито пък съм се карала с някого. Аз не съм конфликтна личност и нямам представа кой може да е направил това. Сега напук ще си купя скъпа кола”, обясни Гатева.

Тя разкри, че има застраховка и щетите по взривената кола ще й бъдат заплатени.

„Още не знам колко пари ще получа, тъй като не е извършен оглед, но имам всички необходими документи”, допълни тя.

Това не е първият случай, в който посягат срещу Гатева, която бе сред финалистките на конкурса “Мис Плеймейт 2009”. „Миналата година на 10 декември ми счупиха предното стъкло на колата.

Тогава мислехме, че са вандали, но сега не съм сигурна. От 3 г. живея в „Люлин” и сега искам-не искам, ще трябва да бягам от този квартал. Сигурна съм, че ще има и трети удар и то директно срещу мен. Някой най-вероятно иска да ми отнеме живота”, проплака още Кателина.

Тя е решена да не се остави на бандитите и да вземе всички мерки срещу ново покушение.

„Не, няма да си наемам охрана, но ще се въоръжа. Ще си изкарам и разрешително и вече ще се движа с оръжие по улиците”, допълни уплашената миска.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар