Таня Боева: Сама си тръгнах от "Пайнер"



Таня Боева си тръгна от „Пайнер” преди 13-14 години, но и до ден-днешен темата е актуална сред феновете й.

Таня Боева си тръгна от „Пайнер” преди 13-14 години

Певицата не крие, че сама е взела решението да си тръгне от Димитровград.



„Всяко решение си има своите плюсове и минуси, така че дали съм съжалявала – и да, и не. Ако не бях напуснала, може би всичко, което се случи с мен, нямаше да се случи, нямаше да бъда тази, която съм сега. А можеше да стана и още по-голямо нещо от това, което съм, знае ли се…“, споделя Таня в последния брой на списание „Нов фолк“.

Тя отбелязва, че когато си част от такава голяма компания повече разчиташ на другите, отколкото на себе си, на възможностите на екипа.

Така че когато започнала да работи сама, изградила себе си и се научила да се бори, независимо че изгубила медийно присъствие.

„Знам, че всеки успех дължа на собствения си труд и затова той е много сладък. А когато сгреша, знам, че грешката си е моя и не обвинявам други“, завършва изпълнителката.


Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар