Мария: Забравих кой е бившият ми мъж



Мария: Забравих кой е бившият ми мъж
За мен семейство Гущерови са едни изключителни хора, на които се възхищавам, от които мога нещо да науча, каза фолк дивата Мария за предаването „Тази неделя” по БТВ.


Християн ме откри и сега между нас се случва нещо като приказка и тя става все по-красива, обясни певицата.

„Неговата орисия е да бъде сериозен мъж, затова съм го избрала, чувствам, че той е човекът за мен”, категорична е Мария.

„Ние сме почти неразделни, всеки е добър в нещото което прави, но в същото време сме отдадени 1000% един на друг”.

„Държа да кажа, че чак съм забравила, че бившият ми мъж е бил част от моя живот, това беше толкова отдавна”.

Най-любимата й песен от новия й албум е „Всичко е платено”.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар