Радина за Деян: Той е мъжът на живота ми



Радина за Деян: Той е мъжът на живота ми
Целувам се с Асен Блатечки и Бойко Кръстанов на снимачната площадка, но извън нея ходя с Деян Донков", откровено заяви младата актриса Радина Кърджилова пред водещия Росен Петров.




Радина през цялото време държеше да уточни, че единствения мъж в живота й е Деян. Двамата се срещат случайно, на негово представление, но инициативата за излизане е нейна. Сега, според думите й, се разделят само когато единия от тях има представление.

В гимназията Кърджилова определи себе си като грозновата: "Бях грозна, имах много пъпки и бях зубър и никой не ме харесваше".

Специална изненада в предаването беше личното послание на Деян Донков, който каза за своята приятелка: "Обичам я първо заради доброто й сърце и красивата и душа. Тя е жената, която ме кара да се чувствам пълен. Много я обичам. Спомням си, че в началото имаше някакви страхове, които трябваше да се преодолеят от нея и от мен по някакъв начин. Обичаме свещите, обичаме хубаво червено вино, обичаме да се обичаме. В нея живеят и малко дете, и зряла жена, и лошо момче. Не е лесно, но пък е чудесно.”

Думите на чаровника разчувстваха младата актриса, която сподели, че именно той е мъжът с главно "М" и двамата си мечтаят за прекрасно бъдеще заедно.

Двамата наскоро участваха в рекламата на "Винпром пещера" като засвидетелстваха дори и на екрана страстта си към хубавото вино, пише blife.bg.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар