Ваня Цветкова мрази детството си



Ваня Цветкова мрази детството си
Популярната актриса Ваня Цветкова призна, че няма хубави спомени от детските си години
Една от най-популярните тв звезди в последно време е Ваня Цветкова. Сериалът „Седем часа разлика“ върна на звездата старата й слава и отново я изстреля на небосклона. Въпреки възродената си известност обаче, Ваня с истинско умиление си спомня за ролите си и в по-старите ленти, където е играла.


За сметка на това за детските си години актрисата говори без капка емоция и признава, че те далеч не са сред най-щастливите й. Нямам сантимент към детството си, защото не го харесвам. Мога да обясня и причините баща ми е виновен, защото беше много строг с мен!“, споделя в свое интервю Ваня Цветкова. Актрисата съвсем откровено разкрива, че не харесва детството си, за разлика от филмите, в които участва, пише bliasak.bg. Тя не успя да сдържи емоциите си виждайки кадри от старите ленти, в които е участвала.

Повдигайки завесата на личния си живот Цветкова споделя още, че не е срещнала мъжа на живота си. Актрисата призна, че от дълги години е сама и никой мъж не е успял досега да превземе сърцето й. „Не съм го срещнала, след като съм разведена и съм сама толкова години“ с лека тъга признава Ваня.

Източник kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар