Кали: Грешката на живота ми бе, че се качих в чужда кола



Кали: Грешката на живота ми бе, че се качих в чужда кола
Певицата пази лоши спомени от катастрофа с кола на непознат
Най-голямата грешка на Кали била да се качи в колата на непознати.


Певицата е категорична, че повече не би я повторила. Може би доста от хората знаят тази история, но в последния брой на „Нов фолк”, хитовата певица я припомня. „Вървях си в квартала сама, разлюляла пубертетските си гърди, и една кола спря да ме качи – в нашия квартал да се правят такива услуги беше практика, защото автобусът не беше много редовен. Бях 15-годишна, изобщо не си давах сметка какви са им помислите, и се качих. Двеста метра след това катастрофирахме – колата падна от моста над река Искър. Беше истинско чудо, че оцелях, след като няколко дни бях в кома”, разказва Кали.

„Има реи принципни грешки, които съм правила или продължавам да правя. Трудно овладявам нервите си, и то в присъствието на най-близките ми хора. Грешно като цяло е и че не спирам да желая. Третата грешка, която обаче вече съм поправила, е да давам мнението си там, където не ми го искат.”, добавя изпълнителката на хита „Като те почна”.

Източник kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар