Мария: Истината за края



Мария: Истината за края
С оглед на изписаното през последните 7 месеца, потъсихме изпълнителката на хита "Още три", за да разберем истината от самата нея.


"Истината е една и тя е: Аз и Митко от 7 месеца не живеем заедно! Причините са комплексни - някъде във вижданията ни, начинът на живот и отношенията ни един към друг се разминахме. След 6 години заедно и 5 години брак разбрах, че единственото, което ме свързва с него е Марая. Като жена на 29 години реших, че имам правото да бъда влюбена, да обичам и да прекарам остатъка от живота си, така че да се чувствам добре. Що се отнася до него - винаги ще си остане бащата на Марая и затова ще го уважавам. А що се отнася до любовта - мисля че тя е двигателят в живота на всеки един човек и нищо в живота няма смисъл без нея. Имам правото да бъда обичана и да обичам. Съжалявам ако наранявам някого с това, но това е моят живот и аз определям сама правилата. След 7 месеца реших, че мога да поставя ново начало в живота си, да допусна някой в него и да се чувствам щастлива. Не вярвам, че има някой, който да не си го пожелава. Аз лично го пожелавам на всички от цялото си сърце, надявам се че няма да бъда осъждана за това, че близките ми няма да страдат. Не искам да наранявам и близките на човека до мен. Аз съм човек, жена и нищо свързано с истинските чувства не ми е чуждо!!!"

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар