Десислава подписа с "Уорнър"



Десислава е почти сигурния финалист за родната "Евровизия".
Десислава е почти сигурния финалист за родната "Евровизия".


Тя е най-желаният изпълнител за песенния конкурс и нищо чудно именно тя да замине за Азербайджан.

Стана ясно също, че наскоро певицата е подписала договор с "Уорнър" за Русия. Засега само за издаването на парчето й "I Like", с което Деси представи пилотното си парче към бъдещия си поп албум.

Талантливата певица май изобщо няма късмет с името си. Преди 8 години тя бе в центъра на голям скандал, когато напусна продуцентска компания, с която работеше. Фирмата реагира бързо и открадна името й, като патентова ДесиСлава за себе си.

Изведнъж певицата се оказа в небрано лозе - имаше готов албум, но нямаше име, пише "24 часа". Издаде го само с подпис. Въпреки това дискът се оказа най-продаваният.

По-късно се регистрира със собственото си име Десислава, но това не обърка феновете. Тя продължи да прави хитове и с него, макар и в попфолка.

"Досега съм имала 4 артистични имена. Като малка бях Десислава Донева, после ДесиСлава, собственото ми, а сега - DESS", разказва певицата. Десислава не се притеснява от смяната, което малко певици могат да си позволят. Смята, че в поп музиката също я харесват и приемат. "Не се прехвърлям окончателно в попа. Пеят ми се различни неща. Аз обичам да угаждам на феновете си. Така стана и с участието ми в Евровизия".

Почитателите й вече 3 години я убеждават, че именно тя може да ни представи достойно на конкурса, защото прави хитове във всички жанрове.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар