Изумрудената Емануела продължава да изненадва: Писна ми от мъже



Изумрудената Емануела продължава да изненадва: Писна ми от мъже
Най-ощастливена през това лято била от турнето на Фен тв, пяла само на живо и се раздавала с кеф




Емануела живее живота си на макс. Дава заявка за помъдряване и решимост да прави с живота си това, което е полезно за нейната публика, а не само за задоволяване на суетни щения, женски капризи и любовни нагони. Най-голямата й радост през това лято е било участието й в концертите на Фен тв. Обещавала си, че ако има турне и догодина, пак щяла да вземе участие и отново щяла да пее само на живо за публиката. Хората заслужавали живото пеене, защото си плащат и идват да ги видят на живо и да ги чуят на живо. Макар на последния концерт в Перник да се е разболяла от тежък грип, който й държал влага и сега, тя е на мнение, че дали е болна, или не – това нямало значение. Важното било да не разочароват зрителите си.
В момента певицата си е взела почивка и се лекувала, веднага щом се подобряла, отново се залавяла за работа. В проектите й влизал и този за направата на втори дует със Сердар Ортач. Имала и други проекти. В любовен план нищо не е същото при скандалната Емануела. Думите й го потвърждават: „Не ми трябва мъж! Вече не искам да съм булка! Роклята, за която съм си мечтала, я дадох на сестра ми да се ожени с нея. Видях как й стои и изживях емоцията, така че ми е все едно”.

kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар