Лияна: Искам да се омъжа като хората!



Лияна: Искам да се омъжа като хората!
Тази есен се очакваше Лияна и любимият й Махмуд да вдигнат сватба. Това обаче не се случи.




„Грешката на мъжете в моя живот е, че когато ми предложат брак, трябва да използват момента, в който съм отдадена на романтични чувства – и ще го направя веднага. Аз много обичам да отклонявам тези предложения… Бих се оженила и ще се оженя, но сега не ми е на дневен ред. Колкото повече ни се оправят отношенията, той толкова повече настоява да живея в Турция, което на мен много не ми харесва.”, казва Лияна пред „Нов фолк”.

Според нея една венчавка съвсем би я завела там. Певицата не крие, че има резерви в това отношение. Защото не знае вече какво може да се изисква от нея.
„Махмуд на моменти ми казва: „Добре, Лили, ти хем прие, хем не искаш?”, а аз му обяснявам, че има някои неща, които трябва да свърша преди това. И наистина искам, ако се омъжа, да се омъжа като хората – а не просто да се съберем, да хапнем и да пийнем. Искам да е нещо красиво, защото ще го правя веднъж в живота си!”, завършва сексапилната изпълнителка.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар