Али Ръза от „Листопад”: Мъка ми е, че нямам деца



Али Ръза от „Листопад”: Мъка ми е, че нямам деца

В действителния живот актьорът Халил Ергюн няма деца за разлика от сериала




„Все работех, не остана време да се оженя” – признава Халил Ергюн, който играе ролята на Али Ръза в турския сериал „Листопад”. Актьорът споделя, че е преживял няколко трудни любовни връзки. „Исках да имам дете, без да се женя. С мои близки обсъждах сериозно да ми износят дете, но не се съгласиха. След известно време свикваш да живееш сам. Посветих времето си на земеделието и изкуството” – казва Халил.
„Едното дете на брат ми го отгледах аз, защото майка му си отиде рано, а баща му беше в чужбина. Аз се грижех за всичко – от смяната на памперсите до приготвянето на кашите” – доверява актьорът.
На въпрос кога за последен път е бил влюбен, Халил отговаря: „Я да видим… Преди три години имах такава връзка. В любовта аз чакам да бъда пленен, защото по природа съм беглец. Струва ми се, че всички мъже са бегълци в любовта”.

актьорът Халил Ергюн


„Много трудно взех решение да се снимам в сериала. Бях се зарекъл да не участвам в телевизионни поредици. Не предполагах, че сагата ще има такъв успех” – казва актьорът.
Покрай успеха на „Листопад” Халил Ергюн стана толкова известен, че му е трудно да се разхожда спокойно по улиците. Феновете му в Истанбул го спират на всяка крачка с молби за снимки и автографи.

Източник kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар