Наталия Гуркова: Аз съм най-развежданата жена в България



Наталия Гуркова: Аз съм най-развежданата жена в България
Бившата Мис България Наталия Гуркова и съпругът й Джордже Михалевич отменят развода си след романтично пътуване до Венеция. Там възникнала идеята им да си направят второ бебе.



След сдобряването си с Джордже Наталия опроверга писанията, че е любовница на митничар с прякор Иво Тихия и на мафиотския бос Киро Японеца.

Киро бил семеен приятел, затова тя си позволила да вечеря с него в софийски ресторант в отсъствието на съпруга си. Мъжът й Джордже пък я успокоявал с думите: "Не се ядосвай. Няма смисъл. Не е важно какво се пише. Кучетата си лаят, керванът си върви".

Когато в пресата се появил слухът, че Джордже е фалирал, семейството било в един от най-скъпите италиански курорти и отпразнували "новината" в една от най-скъпите дискотеки, собственост на богаташа Флавио Бриаторе.

След семейната почивка с родата на Джордже в Черна гора, малката дъщеричка на Наталия - Джорджия била поверена на грижата на баба си и дядо си по бащина линия, а родителите й отишли на романтичния воаяж във Венеция.

"Аз съм най-развежданата жена от медиите в България", оплака се Гуркова. Тя обясни, че си идвала толкова често сама в София, тъй като й липсват приятелите й и животът й в ЮАР е в съвсем семеен стил.

"Всъщност това се оказа и най-голямата криза в отношенията ни с Джордже. Който го е преживял, знае. Липсват ти толкова много неща, толкова много хора и някак очакваш любимият ти човек да компенсира всичко, а той не може."

Така Наталия обясни честите си пътувания до София в отсъствието на Джордже и появата си по столичните нощни заведения в компанията на впечатляващи родни ъндърграунд знаменитости, пише blitz.bg.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар