Бориса: Ревнива съм!



Бориса: Ревнива съм!
Една от най-популярните български моделки Бориса Тютюнджиева съвсем скоро ще влезе в света на киното – като героиня в новия филм на фотографа Темелко Темелков.


Каква е ролята във филма на живота й пък разбираме от специалното интервю, което тя и голямата й любов Свилен дадоха за сп. "ОК".

"Запознахме се преди 2 години в университета. Аз бях първа година, той завършваше, но истинската ни първа среща беше на рождения ми ден на 11 октомври. Първоначално си спомням, че никой от приятелите ни не гледаше оптимистично на отношенията ни, но постепенно интересът ни един към друг се засили и успяхме да изградим една силна връзка помежду си. Заедно сме от почти 2 години, за някои това е много, за други малко, но важното е да се чувстваш добре с човека до теб и да гледате в една посока", споделя блондинката.

На въпроса "Мислите ли за нещо по-сериозно – годеж, сватба или дете?", Тютюнджиева отговаря: "На този етап от живота ни нито аз съм готова на подобна крачка, нито той. Тепърва ще се развиваме и ще показваме на какво сме способни, а и детето не е нещо, което се определя или фиксира във времето, когато ни е писано, тогава."

"Не смятам, че има нормална връзка в днешно време, която не е минала през критични моменти. Нагаждането на двама души е нещо много сложно. Разбира се, че сме имали и трудни моменти, карали сме се, правили са ни интриги, разделяли сме се за няколко дни, но точно тези неща сплотяват връзката още повече", допълва още гърлата.

"Ще излъжа ако кажа, че не съм ревнива... Аз съм егоист в това отношение и искам половинката ми да бъде само моя. Не мога да си представя да деля човека до мен с някого и да не му издера очите... Той също е ревнив, но в крайна сметка всеки защитава както достойнството си, така и сърцето си. Когато си моногамен в една връзка, когато тя е чиста и неопетнена, вероятността да продължи положително е по-голяма. Няма нищо по-хубаво от това да си искрен с човека до теб", категорична е Бориса.


"Караме се доста понякога. Аз съм с опърничав характер и искам да контролирам и доминирам във всичко, но от друга страна, той също не отстъпва. Невъзможно е хора, които се обичат, да не се карат, но важното е да има компромиси и от двете страни. Най-често спорим за абсолютни дреболии като отворения прозорец на колата."

"Не бих променила нищо в Свилен. Аз го обичам такъв, какъвто е и с недостатъците му. Няма перфектни хора и съм далеч от презумцията, че съществуват такива. Както хубавите, така и лошите черти на човек го формират като цяло... важното е да се обичаме, всичко друго се намества с времето", разсъждава красавицата.

"В никакъв случай няма да оставя моделството , но в момента на преден план ще бъде филмът. Не е хубаво човек
да се разпилява, а за да дам 100% от себе си, трябва да дам и цялото си време на проекта, с който се захващам", разкрива изкусителката.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар