Златка Димитрова: Влюбена съм



От няколко дни Златка Димитрова е в Милано. Тя е рекламно лице на фирма за производство на кожи. Италианците били много впечатлени от визията и професионализма на Злати и са я поканили в столицата на модата за старта на рекламната си кампания.
Златка Димитрова: Влюбена съм


Злати, здравей, какво правиш в Милано?

Преди време снимах за една италианска фирма за производство на кожи. Хората ме харесаха и ме помолиха да стана рекламно лице на компанията.

Сега снимаш ли?

Не, сега е стартът на рекламната кампания и организаторите много настояваха да присъствам.

Имаш ли бъдещи проекти с италианците?

Да, предстои да подпиша договор, но ще говоря за това щом стане факт.

Имаш ли свободно време за шопинг из Милано?

Да, макар че програмата е много натоварена. Хората са изключително мили и внимателни.

Кога се връщаш в България?

В четвъртък трябва да съм в София, имам ангажимент.

Сама ли си в Италия или с новия мъж до теб?

Сама съм и това е една от причините да бързам да се прибера час по-скоро.

Влюбена ли си?

Да, много, чак ми се плаче от щастие!

Източник blife.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар