Пожелания и стихотворения за 15 септември Първия Учебен ден



Честит първи учебен ден на учениците!

Пожелания и стихотворения за 15 септември Първия Учебен ден
Желая им успешна и ползотворна нова учебна година!



*****

Нека 15-ти септември да бъде най-вълнуващия ден за вас, защото всичко започва от знанието!
Напред науката е слънце!
Честит първи учебен ден!

*****

За една учебна година изпълнена с знания, само шестици и по малко неизвинени отсъствия.

*****

Честит първи учебен ден детенце мило!
Да си ни живо и здраво и никога да не
спира интересът ти към училище.

*****

Пожелвам на дечицата много здраве, прекрасен и незабравим първи учебен ден, след това една успешна учебна година изпълнена с много хубави емоции съчетани с хиляди детски усмивки

*****
Желая ви всичко най-добро, много усмивки, щастие и любов мили ученици! Бъдете живи, здрави и все така с лъчезарни личица!
от Вашата първа Учителка.

*****

Честит Първи Учебен Ден. С пожелания за Вяра,оптимизъм и успехи!

*****

Върви народе възродени, към светла бъднина върви с книжовността, таз сила нова, ти чест и слава поднови. Честит 15 септември - Първия учебен ден.

*****

Най - строгият учител е животът ни, най- мъдрият учител е книгата до нас, най - важният учител е първият ни!

*****

Да е честит първия учебен ден 15 Септември с пожелание за знание, мъдрост и любов към науката.

*****
Успешна нова учебна година мило дете,
днес отново в двора на познатото училище ще откриещ старта на едно ново и интересно начало.


ПЪРВОКЛАСНИК

Да си първокласник - то не е шега.
Колко много грижи имам аз сега.

По часовник ставам - времето следя.
Мирно на чина си трябва да седя...

Пиша, пиша букви и чета на глас,
и разказвам ясно, и внимавам в час...

Много, много грижи имам аз сега.
Да си първокласник - то не е шега.

Калина Малина
...........................
Първокласник

музика Борис Карадимчев, текст Ангелина Жекова

Трети път отварям
чантата дълбока.
Сложих ли буквара,
молива и блока?

Тръгвам най-накрая,
мама ме целува.
Ах, да си призная –
страшно се вълнувам.

Вярвам, че със мене
всички сте съгласни.
Празник този ден е –
аз съм първокласник
........................
ПЪРВОКЛАСНИЦИ

Първото звънче удари,
първи път събра ни в клас.
Колко весели другари,
колко радост в този час!

На редици подреди ни
нашият учител мил.
Тук и той преди години
малък ученик е бил.

Спря до Крум, помилва Петя,
като татко благ и строг,
и додето да усетя,
почна първият урок.

Георги Авгарски
...................................

ПЪРВИТЕ УРОЦИ

Много съм послушна,
много съм добричка,
много грижи имам –
аз съм ученичка!

Първите уроци
виждат ми се тежки –
как да ги науча,
без да правя грешки?

Четенето лесно,
писането лесно,
но от таз задача
иде ми да плача.

О, кога ще стана
толкова голяма,
че да зная всичко,
както знае мама!

Елисавета Багряна


Всичко първо е красиво.
Първа песен, първи час.
Ала няма по-щастливо
от детето в първи клас.

Чанта - люлка за буквара
и боички за дъга.
Утрото врата отваря
и ме води за ръка.

Бронзово звънче разсмива
всички птичета край нас.
Вижте колко е красиво
да отиваш в първи клас.
......................

Сложих чантата на рамо.
Ето, тръгвам вече,мамо,
нямам време да се бавя
нещо аз да не забравя.

Шаро иска да играе,
скача и по мене лае.
Чуй звънчето, Шаро, бие
до игра сега не ми е.

Бий звънчето с весел глас -
ученик съм вече аз.
Бий звънчето с весел глас –
ученик във първи клас.

Източник Интернет източници



0 коментара:

Публикуване на коментар