Преслава: Ще пея поп фолк още 100 години



Преслава: Ще пея поп фолк още 100 години
"Не ми е мястото в музикално риалити или конкурс. Аз съм певица и не искам да давам мнения и оценки като жури", споделя Преслава.




"Имала съм покана да бъда жури в такъв тип предавания и винаги съм отказвала. Когато отидох в "Music Idol" като ментор, се чудех какво да говоря. Да, имам музикално образоване, но честно, не се виждам като ментор, като човек, който трябва да критикува или светва някого за нещо. Напротив, когато трябва да правя нещо такова, направо излизам от кожата си и ставам друг човек. Супер неудобно се чувствам, просто това не см аз. Да коментирам някого за певческите му данни или за способностите му е адска мъка за мен" - разказва Преслава в интервю за сп. "Нов фолк", цитират от signal.bg.

Певицата наскоро се появи като гост-звезда в "Гласът на България", където с Наско от Б.Т.Р. изпяха рок парчето "Две следи" и получиха заслужени аплодисменти от всички - и публика, и участници.

"В началото знаех, че трябва да отида в предаването да пея и да си тръгна, едва в деня на предаването с Наско ни помолиха да останем и ние се съгласихме. Аз даже ги помолих: "Моля ви не ме питайте за коментар, защото ще бъда много лоша. Такова е предаването, от уважение към мен ме питаха, за да не се чувствам изолирана. Даже се извинявам на водещата, че така лошо реагирах на едното ѝ обръщане към мен... Не за друго, просто наистина не исках да коментирам. Тя ме поласка момичето, а аз... се държах отвратително. Не ми е там мястото просто - да коментирам, да критикувам и изобщо да оценявам кой как пее" - споделя тя.

Музикалните таланти, както и зрителите на "Гласът на България" се надяваха да чуят от Преслава коментар за изпълнителите, които се състезават в сформираните отбори на всеки от четиримата треньори. Именитата певица обаче беше повече от лаконична, а и с Ивана се репликираха шеговито, но и леко хапливо, с което предизвикаха доста негативни коментари в редица сайтове и форуми в Интернет.

"Аз много мислех над това, което се случи и мисля, че ако аз бях на нейно място, щях да реагирам по същия начин. Защото на треньорите в момента това им е животът, захванали са се с нещо и искат да го доведат до успешен край. Това е нейният отбор, нормално е да иска всеки, особено пък аз, идвайки от страна на попфолка, да подкрепя някой от тях. Тя за себе си е права, държи на отбора си и ги защитава докрай. Така и трябва да бъде. Но аз пък от своя страна отивам като външен човек и не отивам заради попфолка - самата идея на гостуването ми и представянето ми беше, че не пея само попфолк, въпреки че обожавам тази музика и смятам сто години да я пея" - обяснява Преслава.

Източник blife.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар