Николета Лозанова: Нападките ме правят силна!



Николета Лозанова: Нападките ме правят силна!
Месеци наред интересът към най-скандалната българка Николета Лозанова не намалява и е нормално това да й натежи.



Моделката обаче призна пред bliasak.bg, че вече е свикнала с хорския интерес към нея:

„Признавам, че съм чувствителна натура и понякога нападките срещу мен в първия момент ме натъжават. После обаче, когато осмисля ситуацията, усещам, че те ме правят по-силна“.
Освен зложелатели, еротичният модел си има и множество фенове, някои от които дори си татуират името й.

„Любовта на феновете няма как да ми натежи – напротив, амбицира ме да продължавам да я провокирам“, с усмивка обяснява Николета.
Тя вече има почитатели и в Лисабон, където медиите я посрещнаха с корица, редом до испанската й колежка Тамара Горо – половинка на съотборник на Валери.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар