Деян Неделчев: Не съм гей и жени съм имал!




“Гласът на България” е мафиотско предаване – твърди Икебаната

Деян Неделчев: Не съм гей и жени съм имал!
Скандалният Деян Неделчев не приема да го наричат гей, защото е имал сексуални контакти и с жени. Не е създал семейство, тъй като е “труден за печелене” и все още не е срещнал жена, която да го впечатли.
“Не търся идеалната жена, достатъчно е да ми допадне. Разчитам на тръпката. Импровизирам цял живот. Затова съм по-нестандартен по отношение на всичко. Такъв съм и в личния живот – пълно ку-ку” – твърди Икебаната.
Всеобщият любимец споделя, че е разочарован от шоуто “Гласът на България”. Гледал един, два епизода, но смята, че всички това е мафиотска история: “Като спечелят талантливите, какво следва? Кой ги менажира, продуцира? Това са мафиотски истории и предавания, в които се разиграват някакви пари, печелят си хората, а децата губят надежда. Защото в България всичко е пазар” – философства Икебаната.
Деян Неделчев е готов отново да разлае кучетата, след като е на родна земя. Макар да е от 21 юли в България, той не се спира от почивки и купони. Планира страхотна почивка в Гърция, където ще отморява с певицата Ани Върбанова и съпруга й.
В професионален аспект смята да зарадва феновете си с ново парче. Песента ще промотира през есента.

Източник kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар