Playboy дава $1 млн., за да разголи Софи Монк



Playboy дава $1 млн., за да разголи Софи Монк
Мъжката библия Playboy е готова на всичко, за да се докопа до красавицата Софи Монк. Медията е предложила на модела 1 милион долара, за да покаже нейната плът на страниците си.
Австралийският модел и актриса потвърди офертата на списанието на Хю Хефнер, но все още се чуди дали да приеме или не.
„Получих оферта от Playboy за корица, опитват се по всякакъв начин да ме убедят. Когато бях по-млада, си казвах: "Ооо, искам да съм в Playboy". Майка ми беше плеймейтка... беше гореща. Предложиха ми един милион. Някои хора ми казват „Не, недей". Моите агенти твърдят, че това ще ми попречи да градя филмова кариера", споделила Софи за невероятното предложение.
Ако Монк приеме, ще трябва да позира гола и тя напълно го осъзнава. Това няма да е първото й събличане за медия.
В австралийско шоу тя допълни: „Това е Playboy, никой няма да иска да ме види облечена. Показват се цици и малко... Снимала съм се за филми за 2,50 долара, където си показвам гърдите. Но да се снимам гола, за да ме купуват някакви мъже и да се вълнуват от това, за мен е нещо по-различно".

Източник dnes.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар