Никол Станкулова: Не съм готова за брак



Никол Станкулова: Не съм готова за брак

"Не съм готова за брак. Не знам дали някой ще може да ме изтърпи", каза с усмивка Никол в "Отчаяните съпруги" по "Станция Нова".




Тя твърди, че не дава поводи за съмнения и ревност у партньора си.

"Какъв не трябва да бъде мъжът до мен не мога да кажа, но знам, че трябва да бъде сигурен в себе си и да е по-умен от мен, за да има какво да науча от него", призна водещата на прогнозата за времето.

Никол е едва на 22 години, на 4-5 години майка й я е завела на кастинг в предаването "Часът на совата".

"Това, че майка ми е амбициозна, само ми е помагало. Към моделството никой не ме е насочвал. Просто ни срещнаха с майка ми на улицата. По-голям критик от майка ми е баба ми, която никога не е доволна. Приятелят ми също ме критикува, основно за косата, че била прекалено бухнала", призна Никол.
Тя има желание да направи свое собствено предаване, но смята, че все още не е дорасла за това.
"Много съм близка с родителите ми и те много добре знаят какво се случва в живота ми, така че те няма от какво да се засягат по отношение на онова, което се пише в жълтата преса", коментира Никол, пише blitz.bg.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар