Тони Стораро се изпокара с продуцентите си, бяга в „Пайнер“!




Продуцентите на човека-глас се изгаврили с него, нервите на звездата не издържаха

Тони Стораро се изпокара с продуцентите си, бяга в „Пайнер“!

Пред Signal.bg Тони Стораро разкри каква е причината за отказа му в последния момент да участва на Балканските музикални награди, които се проведоха преди десетина дена.
Оказа се, че звездата на „Диапазон рекърдс“ искал да пее или предпоследен, т.е. преди Горан Брегович, или да открие концерта, защото смята, че го заслужава. „Вече няколко години добре работя. В тази фирма, в която съм аз в момента, а дори и в „Ара“ няма по-голям изпълнител от мен, за да не го открия този концерт“, сподели Стораро, който от години е безспорен лидер сред мъжете-певци у нас. Тони е вече повече от десетилетие на сцената и съвсем основателен е ядът му.
„Беше много жалко… Толкова години да дадеш и да се отнесат така към теб…“, не скри разочарованието си звездата на „Диапазон рекърдс“. Той видял със собствените си очи как някои от другите певци показват голямо самочувствие, докато при него никога не се е случвало. „Подразних се от много работи. Поставих условия поне да открия концерта. Поне да имам тази чест. Казаха ми, че това не може да стане, защото имало азбучен ред – врели-некипели. Казах им, че ако това не стане, аз не съм пълнеж и няма да участвам само да запълня място. Това че е дошла Сарит Хадад… нея никой не я знае в България, знаят я певците“, още по-краен бе Тони.
Тони с право е огорчен според повечето хора
Той даде интересен пример за случилото се. „Все едно в националния отбор да не пуснеш най-добрия футболист. Не, че съм най-добрият, но съм един от добрите. Стига с тази скромност. Винаги съм бил скромен и съм казвал, че колегите са добри. Винаги съм играл ролята на добър, но мисля, че колкото си по-добър, толкова повече те мачкат“, завърши Стораро.
Скандалът веднага накара феновете да се застъпят зад певеца и да го посъветват незабавно да напусне фирмата си и да се отправи към „Пайнер“, които отдавна точат лиги по него. „Жалко е да видиш как Тони Стораро прави парите на Касъмовите, а те се ебават с него“, пишат хората.
Дали случилото се може наистина да доведе до шокиращ трансфер и изпълнителят на „Отличен 6″ да премине в димитровградския чалга гигант?

Източник kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар