Виолета Марковска: Харесвам млади момчета



Виолета Марковска: Харесвам млади момчета

Актрисата Виолета Марковска не обича да коментира личния си живот, затова и единствената връзка, която някога е афиширала, е с футболиста Александър Младенов.


За което обаче и до днес съжалява.
Все пак в новия брой на Harper's BAZAAR разкрива какъв тип мъже харесва:

„Не са 60-годишни със сигурност, макар че всяка възраст си има своето очарование, но като цяло харесвам младите момчета. Трябва да е съвестен, за мен е много важно да разбира професията ми, да има отношение към нея, да ме подкрепя, защото много давам, но и съм изискваща във връзките си и смятам, че така и трябва да бъде, много подкрепям, обичам безрезервно и очаквам същото“, споделя Виолета Марковска.

Да сме равностойни като партньори, да мога да си пасна интелектуално с човека до мен“, заявява категорично звездата от сериала „Столичани в повече“, пише bliasak.bg.
Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар