Николета: Валери ме накара да се чувствам специална



Николета: Валери ме накара да се чувствам специална
- Направо към въпроса, който вълнува отделни читатели и цели колективи: как да свалим Николета Лозанова, без да играем в Парма?

- Не е толкова трудно, колкото изглежда. За да спечелите сърцето на една момиче, не е нужно кой знае какво: демонстрирате интерес и внимание, а тя си преценява дали нещата ще продължат. Това, което мен ме отблъсква най-много, е когато един мъж ме възприема просто като красива кукла.

- Какво има Валери, което ние нямаме?
- Освен татуировки? Обичам усмивката му и това, че знае как да ме накара да се чувствам специална и да не ми е скучно. Например, веднъж ми каза, че ще ме заведе на едно място, но преди това трябва да ми върже очите. Когато стигнахме, видях, че сме в зоопарка в Болоня, където отдавна исках да отида. Купихме си сладолед и се мотахме там цял следобяд.

- Позволяваш ли да ти връзват очите и на други места?
- Ха-ха, това с връзването е някак извън моите разбирания за секс. Не обичам също така мъжът да е груб. Харесва ми да ме дърпат лекичко за косата, но това общо-взето е границата.

- А ако Валери реши примерно те понапляска, защото не си слушкала?
- На Валери му е позволено всичко. Под „всичко" имам предвид наистина всичко.

- Най-популярната фантазия сред приятелките на футболисти е да правят секс на терена на празен стадион. Ти искаш ли?
- Да, само че бих предпочела стадионът да е пълен.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар