Диляна Попова прави продуктово позициониране на собствена марка




Диляна Попова прави продуктово позициониране на собствена марка

Красивата Диляна използва известността си, за да вдигне цената на бизнеса си

Трансформиралата се в актриса манекенка, бивша на Дичо – Диляна Попова, усвоява в движение и доста бързо хитростите на популярността, която й донесе новият занаят. Красивата манекенка, която има собствен бизнес и от няколко години се опитва да утвърди марката си дрехи сред едни от най-вървежните, е разбрала, че сега му е времето да си вдигне цената и му е хванала цаката. След като проби в “Love.net” и в „Стъклен дом”, новоизлюпената актриса елегантно и ненатрапчиво се опитва да рекламира собствения си моден бутик.
Запознати със ситуацията разкриват, че в тази връзка чаровната манекенка е решила постепенно да вдига цените на своите модели облекла, разчитайки така да ги направи по реномирани. Освен че споменава за облеклата си в многобройните интервюта, зачестили напоследък заради славата й, се говори под сурдинка, че доста нейни модели са ни показвани като продуктово позициониране именно в двата филма, с които нашумя – „Love.net” и „Стъклен дом”.
По всяка вероятност дамата ще успее да се наложи така, като се налага като актриса и стремглаво покорява нови и нови върхове. Прави впечатление, че във филма “Love.net” действително успя да разгърне вродения си талант в много по-голям мащаб, отколкото в новата тв сапунка на Би Ти Ви.

Източник kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар