Азис отново е в стихията си



Азис напомни за най-скандалните си години

Певецът навлече корсета на Галена за обложката на новия си албум

 

Азис напомни за най-скандалните си години
Азис за пореден път си навлече гнева на пуританите. Фолк певецът се завърна с нов албум, чиято обложка напомни за най-скандалните изцепки на звездата в златния му период. Васко е навлякъл корсета на колежката си Галена и без свян е развял задните си части за ужас на най-големите си врагове.
„Галенчето ми е приятелка и нямаше нищо против да ми го заеме специално за фотосесията за новото CD“, сподели певецът.
Кадрите за обложката на „Гадна порода“ са дело на фотографа Камен Вълканов. Той останал изненадан от тялото, което Азис демонстрирал. Както е известно, изпълнителят на „Диапазон рекърдс“ свали 25 килограма, благодарение на ливанска диетоложка. Точно тя има основна заслуга за това чалга звездата да успее да се намъкне днес в толкова тесен корсет.
„Веднага се появиха някакви злонамерени коментари по мой адрес. Но държа да кажа, че ние с Галена сме си много близки и няма причина да не използвам нейна дреха, която ми допада. Според мен даже е похвално, че съм успял да облека този изящен тоалет. Колко жени могат да се похвалят, че корсета на Галена им е по мярка?“, казва Азис и уточнява, че все още бельо с колежка не си е сменял.
Новата песен на Азис – „Гадна порода“:


Източник kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар