Тасевски: Ромина не е с мен заради парите



Тасевски: Ромина не е с мен заради парите

Футболистът на "Левски" Дарко Тасевски е изключително щастлив, че отношенията му с Мис България 2010 Ромина Андонова са по-розови от всякога.




Македонският играч дори даде определение за секса, който им носи страхотно удоволствие.

Преди дни писахме, че ненаситната Ромина вземала акъла на Дарко в леглото.

"Никога не съм срещал златотърсачки. В живота си не съм бил с много жени.
Трябва да прецениш самия човек заради това, което е.
Не мисля, че Ромина е с мен заради парите. Щом съм с нея, значи не само сексът ми харесва. Тя ми харесва като човек и като приятел.
Сексът с нея е като всички природни бедствия, взети заедно", коментира пред TV7 с усмивка на лицето Дарко Тасевски.
Дарко Тасевски
*Дарко Тасевски
"Много лъжи съм прочел за себе си, не мога да се сетя коя е най-голямата. Засега не съм попадал в любовен триъгълник. Дано никога не ми се случва", добави македонецът, пише blitz.bg.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар