Емил Кошлуков: Ще ошамаря всеки, който реши да се натиска с дъщеря ми!



Бившият шеф на „Новото време“ разтревожен от това, че някой докосва дъщеря му


Емил Кошлуков: Ще ошамаря всеки, който реши да се натиска с дъщеря ми!
Емил Кошлуков

Емил Кошлуков изненада всичките си приятели във „Фейсбук“, поствайки следното съобщение: „Само при мисълта, че някакъв подрастващ пубер може да докосва дъщеря ми, ми става лошо.
Като си представя, че се натискат някъде и ме заливат горещи вълни. Ако се появи някакво гадже изобщо не искам да го виждам този и точка. Знам, че е неизбежно, но ми призлява, като си представя гледката. Някакъв пъпчив дръгльо и се мляскат, ще ги ошамаря на мига. Ужас!“
Изглежда политикът и тв водещ вече е доста притеснен за отрочето си Алис, която най-вероятно е връхлетяна от първи любовни трепети.
Възгласът му в социалната мрежа веднага доведе до реакция от хората, които се впуснаха да изказват мнение и да го съветват какво да прави. „Я пий едно хапче за сън и стига си мисли глупости по никое време“, „Дъщеря ти е щастлива с баща като теб, но..я си спомни на нейните години ти колко девойки си натискал, които също са били нечии дъщери. Нещата следват естествения си ход. Можеш само да се надяваш, да си я възпитал добре и тя да реагира достатъчно адекватно на ситуацията“, „Няма как да мине без това усещане, което не е от най-приятните, но дано детето да си има късмет Емо! А това че тати тепърва ще има поводи да се притеснява и да я мисли е повече от ясно. Малкото му момиченце е вече пораснало и не е лесно да се приеме този факт ,но и момче да имаш пак ще има за какво да го мислиш. Да си родител е и удоволствие и благословия и сладка грижа, но и голямо притеснение ,което с порастването на децата сякаш се увеличава,но няма как трябва да се справим“, пишат приятелите на Куши.

Източник kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар