Антонина готви модерен кючек



Антонина готви модерен кючек

Навръх рождения си ден, Антонина даде интервю в ефира на радио "Сигнал плюс".


Освен за празника, певицата разкри и какво ново ще чуем от нея съвсем скоро, пише signal.bg.


"Аз много обичам рождения си ден, защото много хора се сещат за мен на този ден. Един много хубав миг от живота е рожденият ден. От няколко години насам това е най-хубавият ми рожден ден, много хора се сетиха. Дори още сутринта едни фенки тук на вратата ми подариха цветя и слонче, много съм щастлива. Моя мъж сутринта ме събуди с букет от любимите ми цветя, фрезии" - споделя развълнувано Антонина.

Едно от интересните неща при новата песен на Антонина е това, че за първи път тя не е автор на текста. Римите са сътворени от Ива Николова - половинката на композитора Ангел Гьошев, който пък е автор на музиката.

"Парчето е много лятно, много веселяшко, много танцувално. Един модерен кючек, с така съвсем не ангажиращ текст за всички, които ще празнуват много това лято, защото знаете лятото е времето за купони. Надявам се да успеем да предадем това настроение и хората да харесат това, което сме сътворили. За пръв път не съм аз автор на текста. Текстът е дело на Ива Николова, която всъщност е половинката на Ангел Гьошев. Песничката е негова, а пък текста го сътвори Ива. Този път реших да заложа на чужди идеи, за пръв път" - казва Антонина пред Емилия Стоянова.

"Мога да кажа заглавието, песента се казва "Хубавец". За всички хубавци, сега има много абитуриентски балове, но ние най-вероятно ще ги изтървем всъщност, защото началото на юни ще се появи песента. Но тя е за абсолютно всички , които празнуват и биха поздравили себе си дори и на шега с песента" - заяви певицата и издаде малко информация за снимките на предстоящия видеоклип:

"Няма да има комична нотка този път, но ще бъде много динамично, ще гледаме да предадем настроението на песента. Няма всичко да разказвам, нека да е изненада. Избрах режисьор да е Йордан Петков. В събота на 21-ви ще снимаме. Даже на празник ще го снимаме" - с усмивка споделя Антонина.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар