Глория: Спокойно, жива съм!



Глория пожела да опровергае слухове, които се тиражират в последните дни по неин адрес.
Глория пожела да опровергае слухове, които се тиражират в последните дни по неин адрес.


Повод са дали две отменени участия на певицата, пише novfolk.bg.

Прочетете каква е истината – от самата Глория:

„Научих, че са се появили някакви безумни твърдения по мой адрес: че съм катастрофирала с черен Мерцедес на Великден, че озвучителят ми бил пострадал... Да, отмених две мои участия на 26-ти и 27-ми април. Причината беше наистина сериозна – дните съвпаднаха с погребението на моята баба... На Разпети Петък пък във Франция при катастрофа почина моя много близка приятелка и... бях потресена. Но с мен, слава Богу, нищо не се е случило. Искам да благодаря на всичките ми фенове, които бяха силно притеснени. Звъняха ми, за да споделят тревогата си за мен, дадоха ми подкрепата си.
Не проумявам кой болен мозък можа да съчини подобна лъжа по мой адрес. Чудя се тези хора как заспиват вечер и горди ли са от факта, че нищо хубаво не са свършили през живота си?!? Мислят само как да направят някого нещастен, как да притесняват хората... Защо трябва постоянно да държат хората в шок с някакви измислени информации? Просто ми е жал за тях! Най-вероятно са малки момчета и момичета, които драпат да правят кариера. Но нямат право така да си играят със съдбите на хората!
Пази Боже, дано никога на никой не му се случват лоши неща! И само за хубаво да се виждаме и да мислим! Точно затова и в песните, и в клиповете си искам да показвам само Доброто – защото на хората им омръзна да им се говори за черната страна на живота. Искам моето послание да е за радостта от живота и за красотата в него. И вярвам, че ни предстоят само добри неща!

Благодаря на феновете си, които ме подкрепят и затова реших да им кажа: Спокойно, жива и здрава съм! "


 
Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар