Шер: Не знам глупава ли съм, или съм умна



Шер: Не знам глупава ли съм, или съм умна
64-годишната музикална легенда Шер все още не може да проумее дали е глупава или умна. Актрисата и певица, която имаше доста успешна кариера твърди, че никога не е крояла планове, а по-скоро се е пускала по течението. Тя самата не знаела как й се получават нещата и дали е поела по правилния път.


„Никога не съм била добър стратег. По-скоро се плъзгах по повърхността. Дали това е глупаво или умно, ще разбера по-късно", разказала самата тя пред немската телевизия „Tele 5".

Известна с „екзотичния" си стил на обличане дама, която до ден днешен е копирана от някои певици като Лейди Гага, Мадона и дори транссексуални мъже, твърди, че винаги се е чувствала добре в кожата си.

Определено това се забелязва и от мъжете, защото Шер винаги е имала значително по-млади партньори. На нападките, че е като стара хищница и бройка „млади ярета" певицата отвръща: „Това са пълни глупости! Просто други мъже не ме харесват (освен младите). Не е като да имам някакъв неизчерпаем избор и да си хващам само младежи", защитава се брюнетката с безброй пластични операции.

Източник dnes.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар