Светлана Василева:Бременна съм, да! От... фотошоп



"Мис Плейбой 2009" Светлана Василева най-накрая даде яснота около дилемата бременна ли е или не.


Светлана Василева:Бременна съм, да! От... фотошоп
"Бременна съм, да! От... фотошоп", отсече най-сексапилната блондинка за миналата година (вече брюнетка).


Преди две седмици таблоидът "Уикенд" разпространи папарашки снимки, правени в съблекалнята на националния стадион "Васил Левски", докато Василева се преоблича за тренировките си по бокс.

Кадрите веднага предизвикаха спекулации по въпроса "Кой е бащата?", като първият заподозрян бе спортният директор на Левски Георги Иванов-Гонзо.
"Мис Плейбой 2009" Светлана Василева най-накрая даде яснота около дилемата бременна ли е или не.
После се промъкна и съмнение, че е възможно и защитникът на Миньор Дани Златков да е в групичката на заподозрените, тъй като се изфука във "Фейсбук"-а си, че ще става баща.

"Цялата тази история е спретната от недоброжелатели, които изхвърлих от живота си, след като установих, че ме използват - за пари, за слава, ей така си живееха като търтеи около мен. Да, бременна съм, но от... фотошоп. Снимките са правени преди месец, манипулирани са с тази програма и то доста умело", призна пред HotArena.net Василева.
"Нямаше да е лошо наистина да съм бременна, защото много силно искам да стана майка. Дано този ден дойде по-скоро", добави Светлана.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар