Анелия: Любовта ще ме намери, когато спра да я очаквам




Анелия: Любовта ще ме намери, когато спра да я очаквам

Анелия се надява да срещне новата си любов

След като официално обяви, че няма мъж до себе си, Анелия насочи цялата си енергия към музикалната си кариера. Певицата почти не излиза от звукозаписното студио и едно от най-актуалните й парчета – „Така ме кефиш“, вече е потенциален летен хит.
„Лятото е сезонът, в който се налагат най-много песните с хитов потенциал. Преди броени часо­ве записвах в студиото най-новата си песен, към която ще направя и клип. Тя е в стилистиката на парчетата, които записвам напоследък като „Така ме кефиш“, „Раздялата“ и „4 секунди“. Забелязвам, че именно този стил се приема най-добре от публиката. Имам и едно парче, което е колаборация от етно и хаус, ще заложа и на него” – споделя Анелия.
На въпрос дали мечтае да срещне нова любов, Анелия отговаря философски: „Знам, че любовта ще дойде тога­ва, когато най-малко очаквам”.

Анелия се надява да срещне новата си любов
Попитана страхува ли се от самотата, певицата отвръща: „Нямам такива страхове. Трудно е да отброяваш моментите на само­та във времето, още повече когато животът ни е непрекъснати срещи и раздели и никога не знаем какво ни предстои. Но аз съм щастлива от това, което ми се случва по настоящем. Може да не звучи скромно, но след 20 години се виждам като успяла жена, доволна от себе си и щастлива със семейството”.

Източник kliuki.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар