Камелия: Животът не е само попфолк



Камелия никога не е дотежавала на публиката със себе си. Тя има усета кога да се появи и къде да говори на висок глас, за да бъде чута и ясно разбрана.

Камелия: Животът не е само попфолк
В интервю за списание Story певицата отговоря директно и без увъртания на поставените ú журналистически въпроси, сред които и защо се скри от медиите.


"Когато човек е ежедневно на екран и още три път в денонощие го повтарят, не е нужно да се показва постоянно. Миналата година достатъчно се шумя около "Проект 13", който включваше цялото ми творчество. Принципът ми е, когато имам какво да кажа и покажа, тогава да се появявам. Не ме е страх, че ако не се появявам, ще бъда забравена. Затова изчезвам, когато поискам. Нищо не ме притеснява" - откровена е тя.

Определено отсъствието на Камелия, от което и да е музикално събитие в попфолка, се забелязва. Така беше на лятното турне на телевизия "Планета" миналата година, така беше и на наградите на "Планета" тази година, както и на наградите на "Нов фолк". Защо Камелия не присъства? - Това бе сред най-често обсъжданата тема из интернет форуми, но изпълнителката запази мълчание и изчака да поутихнат страстите, за да бъде ясно артикулиран и осмислен нейният отговор. Ето го и него:

"Не ходя, защото не ми е приоритет на всяка цена да държа статуетка. На мен ми стига, че с времето успях да си извоювам свобода и независимост, така че да правя музика, която усещам и чувствам, а "Споделено с Камелия" ме накара да чувствам, че животът не е само попфолк. Това съм аз и тези неща ме вълнуват. Иначе се радвам и честитя на всички наградени, защото знам колко скъпо им струва" - споделя певицата пред списание Story.

Безпощадно, точно, категорично - това е! В тези 4 изречения Камелия разкри всичко за жанра и за паралелния свят, в който някои живеят. Между другото ме подсети и за онази прелюбопитна фраза от песента "Klupko" на Весна и Дино, в която се казва: "Не е за всеки роб свободата!". Върху това е нужно да се помисли добре!

Във време, когато певиците губят своята актуалност още преди да са успели да се насладят на славата и да усетят отговорността, която произтича от нея, Камелия сякаш е извън всякакви условности и страхове.
"От мен зависи дали ще стана ретро. Някои изкарват пет години на сцената и ги наричат така. Други, с по-дълъг стаж, вече изглеждат ретро. Решила съм един ден да напиша книга. Заглавието ú ще бъде нещо като "Пътят на момичето от Чипровци до голямата сцена". В нея ще разкажа, защо не съм била певица на годината и защо са ми взимали доста награди" - споделя певицата пред Надя Атанасова.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар