Емануела: Щастлива съм и се радвам, че ще се омъжвам!



Въпреки, че съвсем скоро ще мине под венчилото певицата с изумрудени очи продължава да скандализира по-консервативните си почитатели, видяха от Dir.bg

Емануела: Щастлива съм и се радвам, че ще се омъжвам!
По време на последната си изява във фолк клуб Емануела цяла вечер най-невъзмутимо флиртуваше с мъжката част от публиката.
Годеникът на певицата Денис също присъстваше на въпросното клубно участие. Това обаче не притесни фаталната красавица, която продължи да се заиграва с всеки по-засукан младеж. Свободното й поведение не подразни партньора й.

На въпрос на не я ли ревнува Денис, фолк певицата отговори положително, като уточни, че всичко е в границите на приличието и до скандали в тяхното семейство никога не се стигало.

„Денис подхожда с разбиране към работата ми, никога не ми прави проблеми и не ме ограничава. Обичам го, затова ще се оженя за него!”, категорична е една от най-успешните изпълнителки на Ара мюзик.
„Не ме притеснява разликата в годините, никога не съм го чувствала по-малък от мен, а и нашата разлика е малка, не е 20-30 години!”, каза певицата и добави - „Щастлива съм и се радвам, че ще се омъжвам.” Денис е на 21 години, а Емануела - на 27.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар