Алисия: Стигнах дъното и даже го ударих с глава



Алисия: Стигнах дъното и даже го ударих с глава
Алисия (Снимка: Велислава Каймаканова-Ножарова)
Спекулациите около Алисия вече месеци наред не спират, а според най-прясната клюка тя посещавала психиатричен кабинет, за да лекува депресията си след раздялата с бащата на детето си Валери Божинов.


Фолк певицата обаче е категорична, че това не отговаря на истината: 
„Не съм в депресия, напротив – чувствам се много добре. Да, вярно е, че бях стигнала дъното в личен план и даже го ударих с глава, но, слава Богу, успях да се изтласкам.", заяви певицата пред bliasak.bg.
"Не съм ползвала услугите на психолог, но не защото ги отричам, а защото не съм почувствала такава нужда. За моето възстановяване най-голяма заслуга имат детето ми, което всеки ден изпълва живота ми с приятни емоции, и мъжът, който е до мен“, заяви блондинката, с което отново загатна, че има човек до себе си.
„Така че не се притеснявайте – Алисия оцеля, работи и смята съвсем скоро да зарадва почитателите си с нов проект“, заключи изпълнителката на "Той не е за мен".

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар