Бриана: Няма да си слагам силикон, за да стана кметица на Левски!



Бриана: Няма да си слагам силикон, за да стана кметица на Левски!
Бриана стана популярна сред фолк феновете след секс скандала с бившия национален треньор по волейбол на България Мартин Стоев.


После тя демонстрира разкрепостеност и с кратките си, но съдържателни секс забежки с футболистите Ивелин Попов и Мартин Камбуров.

В момента е студентка в Нов български университет, специалност “Поп и джаз пеене”.

Град Левски е на път да стане известен не само като родния град на великия Георги Парцалев, но и като единственото населено място у нас с кмет известна фолк певица.

Такива амбиции има Бриана, която феновете на фолка знаят, като изпълнителката на песните “Запазвам те”, “Искам секс” и “След 100 години”.

Политическо движение „Социалдемократи” - Плевен я номинира за кандидат-кмет в родния й град Левски.

Всъщност Бриана вече има опит, защото през 2009 г. е била кандидат за народен представител от листата на същото политическо движение.
Бриана стана популярна сред фолк феновете след секс скандала с бившия национален треньор по волейбол на България Мартин Стоев.
- Как се роди идеята от певица да ставаш кметица?
- Това не е моя идея. Никога не съм се стремяла да бъда политик. Дори като дойде поканата, първоначално я посрещнах с отрицателни чувства. После обаче се замислих и си казах, че само мога да бъда от полза за хората. Длъжността кмет на един толкова малък град няма да ми попречи с нищо на това - да се развивам и като изпълнител.

- През 2009 г. си била вече кандидат-депутатка от листата на политическо движение „Социалдемократи”, които те включиха в листата си за народни представители в Плевен! С какво заслужи тяхното доверие?

- За нас певиците се говори какво ли не. Само искам да кажа, че от тяхна страна не съм получавала нито сексуални предложения, нито свалки. Хората са много сериозни по отношение на политиката и са пълни професионалисти в това отношение. А с какво точно са ме харесали, най-добре биха отговорили самите те.

- Мненията по Интернет-форумите обаче са скептично настроени спрямо твоята кандидатура за градоначалник и как мислиш да спечелиш доверието на бъдещите избиратели по-конкретно?
- Трябва да съм защитник на интересите на останалите мои съграждани, за да получават колкото се може повече от това, което зависи от нас като местна власт, разбира се. Тепърва с партията ще се обсъдят конкретно целите на кандидатурата и задачите, които ще се оповестят преди изборите по време на кампании.
- Междувременно стана ясно, че и Борис Дали също иска да седне на кметския стол, но не в град Левски, а в Бобов дол! Смяташ ли че той има реални шансове за успех, още повече, че той работи и в общината отдавна /доколкото знам - б. а./?

- Заставам зад тази идея, и е абсолютно нормално да бъде избран от хората на Бобов дол. За него знам, че до този момент се е справял с поставените задължения и също е заинтересован за бъдещето и развитието на града си.

- Скоро и певицата Мария изказа мнение по въпроса „фолк певци в политиката”, тя няма такива амбиции, но доста пренебрежително се отнася към твоята кандидатура, даже пита журналиста: „А коя всъщност е Бриана, че не се сещам…”?
- И аз съм чувала за нея, че няма амбиции в политиката, а и сигурно си има достатъчно задължения в кариерата и семейството си. Не може да се прави нещо насила, както и не може да се обсъжда, когато не си наясно в областта. Когато направим всичко с партията, ще се обсъди и кандидатурата ни.

- В един сайт пък те наричат второразрядна фолк певица, известна предимно със заигравките си с футболисти! Обиждаш ли се от подобни твърдения или това е част от имиджа ти?
- Не ме интересува това, аз гледам да си свърша работата и да се забавляваме много, когато съм по участия. На много момичета, не само известни, заигравките им насам-натам, както и измислици за тях се обсъждат най-много, не само за мен. Това си е част от сивото ни ежедневие.


- Това означава ли че оттук нататък ще се стараеш да се представяш скромно и ще се държиш прилично в медийното пространство, или ще продължаваш да бъдеш себе си?
- Когато се общува на сериозна тема както тази, която обсъдихме, разбира се, че ще се подготвя и ще се представя по начина, по който трябва и винаги ще съм себе си независимо къде съм, това е част от живота.

- Четеш ли коментарите по форумите и сайтовете, където мненията спрямо бъдещата ти кандидатура са предимно негативни?
- Погледнах на някои места, но мисля, че е нормално повечето хора, които не са съвсем запознати с мен като човек да се изкажат по този начин. Мнението ми е, че ще се занимавам и занапред с това, което ми харесва и тепърва доста от тях ще гледат по по-добър начин на нещата. В музикалната ми кариера в момента всичко върви както трябва, надявам се и с партията да свършим всичко останало, което ни предстои заедно.


- Ти си една от малкото певици, която няма силикон - няма ли да се тунинговаш например за изборите?
- В действителност и без силикон винаги съм получавала много комплименти и не съм страдала от липса на внимание, когато се виждам с почитатели. Следователно, засега още нямам нужда, но има още малко време да си помисля, може пък и след изборите това да се яви като едно допълнение и красив завършек на нещата.

- Какво се случи с връзката ти с футболиста Мартин Камбуров, последния път беше прекарала Коледата с него в Китай?
- Предпочетох да се разделим, защото отново се събрахме с дългогодишния ми приятел, на който много държа и след всяка краткотрайна забежка все повече осъзнавам, че няма да изоставя. Камбуров е нямал проблем досега с новите авантюри, така че за него не би трябвало да е проблем. 

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар