Риана пред Rolling Stone: Харесва ми да ме бият



Риана пред Rolling Stone: Харесва ми да ме бият
След като ни остави безмълвни с фотосесията си за списание " Vogue", Риана отново привлече вниманието ни, но този път от корицата на "Rolling Stone".
За априлския си брой, изданието избра да покаже красивите извивки на екзотичната певица. Панталонките, с които е облечена звездата, всъщност не са от плат, а са направени със сив спрей, пише БГНЕС.
В специално интервю за списанието, Риана разкрива истории за "лошите момчета" в живота й и сексуалните си фантазии.
23-годишната изпълнителка призна, че е "малко мазохистична в леглото":
"Може да се каже, че съм малко мазохистична. Обожавам чувството да принадлежа на някого", сподели музикалната звезда.
 "Обичам да ме завързват за леглото и да ме пляскат. Харесва ми да ме бият. Предпочитам обаче това да се случва спонтанно", заяви още чаровната певица.
Риана
 "Използването на камшици и вериги е твърде предвидимо. За да го направи, човек трябва да спре и да потърси къде е оставил камшика. Честно казано, предпочитам мъжете да използват ръцете си", посочи скандалната изпълнителка на "S&M", която преди 2 години бе пребита от бившата си половинка Крис Браун.

Източник hotnews.bg



0 коментара:

Публикуване на коментар